Omniasig

LOGO OMNIASIGAvizarea daunelor se face prin intermediul Call Center-ului cu program NON STOP, 24 ore pe zi, 365 zile pe an, inclusivSAMBATA si DUMINICA, la numarul de apel 021.9669 si la numarul 004.021.601.15.99 pentru apeluri efectuate din strainatate. (Tarifele convorbirilor catre numarul scurt 021.9669 se aplica conform tarifelor Romtelecom in vigoare. )

Avizarea daunei se face imediat dupa producerea daunei sau imediat ce ati luat la cunostinta de producerea acesteia, numai prin telefon, la numarul de mai sus. Avizarea daunei trebuie facuta imediat, chiar daca constatarea daunei doriti sa o efectuati in alta zi.

Avizarea daunei presupune furnizarea informatiilor despre eveniment:
• Datele de identificare si de contact ale persoanelor implicate in eveniment, in special ale celui care face avizarea, ale persoanei ce conducea autovehiculul atat ce asigurat, cat si cel pagubit – daca este cazul;
• Cauzele si imprejurarile in care s-a produs evenimentul, inclusuv detalii despre locul evenimentului si momentul producerii acesuia – data, ora;
• Datele de identificare ale autovehiculelor implicate in eveniment;
• Detalii privind locatia si starea vehiculului avariat (daca este sau nu deplasabil);
• Locul unde doresti efectuarea constatarii.

 

Vrei sa ne ocupam noi de dauna ta ?

 

Lasa un feedback